Ένα blog για την προώθηση της Φιλαναγνωσίας

Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2013


Ξέρετε πότε και τι ζηλεύουν τα παιδιά της Γ΄τάξης;;;


Μανώλης: "τα παιδιά που ζουν κοντά στην εξοχή", "τα παιδιά που δεν έχουν πολλές εργασίες για το σπίτι!", "τα πουλιά γιατί πετούν"
Ρόι: " ζηλεύω τον αδελφό μου γιατί έχει περισσότερη φροντίδα", "τα ξαδέλφια μου γιατί έχουν καλύτερα πράγματα από μένα"
Αγγελική: "τον αδελφό μου επειδή πηγαίνει ποδόσφαιρο", "τα παιδάκια που μένουν στο χωριό", "την ξαδέλφη μου επειδή έχει πολλές αδελφούλες, ενώ εγώ δεν έχω καμία!"
Θοδωρής: "την αδελφή μου γιατί της κάνουν όλα τα χατίρια!", "τον Μανόλη γιατί είναι πιο γρήγορος από μένα"
Διονύσης: "τον αδελφό μου γιατί οι γονείς μας ασχολούνται συνέχεια μαζί του!"
Λίνα: "τις φίλες μου όταν παίρνουν καλύτερους βαθμούς", "όσους έχουν στα σπίτια τους πισίνες", "όταν η μαμά μου φοράει ψηλοτάκουνες γόβες¨"
Αναστασία: "τη Μαριάμ γιατί είναι καλή μαθήτρια", "το κρεβάτι του αδελφού μου γιατί είναι από πάνω"
Λορίνα: "τη μητέρα μου γιατί αγαπάει πιο πολύ τον μπαμπά από μένα"
Μαριάμ: "τη Λίνα γιατί έχει σκυλάκι", "τη φίλη μου τη Βάσω γιατί έχει ποδήλατο"
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου