6 Μαρτίου: Πανελλήνια Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού
Κάποια παιδιά είναι θύματα σχολικής βίας (λεκτικής ή και σωματικής) επειδή διαφέρουν σε κάτι από τα άλλα, π.χ. έχουν διαφορετική καταγωγή, διαφορετικά χαρακτηριστικά προσώπου, σώματος... Μπορεί ακόμα τα παιδιά-θύματα να είναι, απλά, παιδιά συνεσταλμένα, ντροπαλά που δεν αντιδρούν στα "πειράγματα" των συμμαθητών τους και υποφέρουν σιωπηλά. Το σχολείο παύει να είναι γι αυτά τα παιδιά ένας χώρος ασφαλής. Απ΄την άλλη, τα παιδιά -θύτες είναι συνήθως παιδιά που θέλουν να έχουν τον έλεγχο, να είναι 'αρχηγοί', νταήδες. Πολλές φορές είναι παιδιά που έχουν υποστεί τα ίδια κάποια μορφή βίας είτε στο σχολείο είτε έξω απ΄αυτό.
Σε κάθε περίπτωση παιδιά, αν αντιληφθείτε στο σχολείο κάποιο περιστατικό βίας, να το πείτε στον δάσκαλό σας!
ΜΙΛΑ. ΜΗ ΦΟΒΑΣΑΙ!!!
Ακούστε εδώ δύο ιστορίες για τη βία και τον εκφοβισμό!
Κάποια παιδιά είναι θύματα σχολικής βίας (λεκτικής ή και σωματικής) επειδή διαφέρουν σε κάτι από τα άλλα, π.χ. έχουν διαφορετική καταγωγή, διαφορετικά χαρακτηριστικά προσώπου, σώματος... Μπορεί ακόμα τα παιδιά-θύματα να είναι, απλά, παιδιά συνεσταλμένα, ντροπαλά που δεν αντιδρούν στα "πειράγματα" των συμμαθητών τους και υποφέρουν σιωπηλά. Το σχολείο παύει να είναι γι αυτά τα παιδιά ένας χώρος ασφαλής. Απ΄την άλλη, τα παιδιά -θύτες είναι συνήθως παιδιά που θέλουν να έχουν τον έλεγχο, να είναι 'αρχηγοί', νταήδες. Πολλές φορές είναι παιδιά που έχουν υποστεί τα ίδια κάποια μορφή βίας είτε στο σχολείο είτε έξω απ΄αυτό.
Σε κάθε περίπτωση παιδιά, αν αντιληφθείτε στο σχολείο κάποιο περιστατικό βίας, να το πείτε στον δάσκαλό σας!
ΜΙΛΑ. ΜΗ ΦΟΒΑΣΑΙ!!!
Ακούστε εδώ δύο ιστορίες για τη βία και τον εκφοβισμό!