Ένα blog για την προώθηση της Φιλαναγνωσίας

Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2013

Ξέρετε πότε θυμώνουν τα παιδιά της Γ΄ τάξης;;;;



Σωκράτης: "όταν λέει η μαμά κάτι 500 φορές!!!", "όταν χάνει ο Ολυμπιακός"
Δήμητρα Θ.: "όταν ακούω διάφορα για την οικογένειά μου", "όταν δε γράφω καλά στο διαγώνισμα", "όταν με μαλώνει η αδελφή μου"
Μαλβίνα: "όταν μου λένε τι να κάνω", "όταν χτυπάνε τους συμμαθητές μου"
Κυριακή: "όταν με κακομεταχειρίζονται", "όταν ο αδελφός μου λέει πως έχω πολλές τρίχες"
Γιάννης Π: "όταν μου φωνάζουν", "όταν οι άλλοι με κάνουν ό,τι θέλουν", "όταν με ενοχλούν τα κορίτσια"
Ρενάτα: "όταν με χτυπάνε <<τυχαία>> ", "όταν μου λένε να κάνω κάτι <<αμέσως>>!!!"
Άννα-Μαρία:" Όταν με κοροϊδεύουν"
Νικόλας: "όταν μου πετάνε πράγματα", "όταν κάνουν φασαρία"
Τζόι: "όταν ο Άλεξ δεν μου δίνει τα παιχνίδια που φέρνει σχολείο", "όταν ο Σωκράτης ξύνει τη μύτη του"
Γιώργος: "όταν μου κάνουν γκριμάτσες", "όταν με χτυπάνε"
Ευγενία:  "όταν μου λένε ψέματα", "όταν λένε ότι έκανα κάτι κακό ενώ δεν το έκανα εγώ"
Ηλίας: "όταν παίρνω ένα παιχνίδι και το θέλει κι ο αδελφός μου!", "όταν δεν παίζω με τους φίλους μου"
Αλέξια: "όταν μου <<κλέβουν>> τη φίλη μου", "όταν μου τι <<σπάνε>>"
Λάμπρος: "όταν με περιγελούν"
Λίνα:  "όταν λένε άσχημα πράγματα για την οικογένειά μου", "όταν βλέπω ανθρώπους να χτυπάνε τα ζώα"
Περικλής: " όταν με αιφνιδιάζουν", "όταν παίρνουν τα πράγματά μου"
Λορίνα: "όταν βλέπω μια αδικία"
Μιχάλης: "όταν χάνω στο παιχνίδι"
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου