Ένα blog για την προώθηση της Φιλαναγνωσίας

Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2013

Εδώ γελάμε!!!

Ο Τοτός γυρίζει από το σχολείο και λέει στη γιαγιά του:
-Γιαγιά, σήμερα έφαγα ένα φλάς στο σχολείο, πού να σου λέω!…
Η γιαγιά εξαγριωμένη:
-Όλο κάτι τέτοιες αηδίες πας και τρως και μετά γυρίζεις σπίτι και δεν θέλεις να φας τίποτα!


Η μαμά-κουνούπι συμβουλεύει το παιδί της:
-Παιδί μου, μην πηγαίνεις ποτέ κοντά στους ανθρώπους. Όλοι θέλουν να μας κάνουν κακό.        Και το κουνουπάκι:
-Τι λες ρε μάνα; Αφού όποτε περνάω από μπροστά τους αυτοί με χειροκροτάνε!




O πατέρας ρωτάει τη Μαίρη:
-Μαίρη μήπως είδες τον παπαγάλο; Γιατί δεν είναι στο κλουβί του.
Και η Μαίρη απαντά:
-Όχι, αλλά πριν από λίγο άκουσα τη γάτα να μιλάει…




Μια φορά ήταν ένας ανθρωποφάγος και έψαχνε ένα Μανώλη.
Όποιον έβλεπε τον ρωτούσε: Μήπως σε λένε Μανώλη;
Αν έλεγε «όχι» τον έτρωγε.
Στο τέλος βρίσκει ένα άνθρωπο και του λέει: Είσαι ο Μανώλης;
-Ναι εγώ είμαι!
-Έλα, ρε Μανώλη κι έφαγα τόσο κόσμο για να σε βρώ!




Η δασκάλα:
-Αννούλα, τι καλή πράξη έκανες αυτές τις μέρες;
-Βοήθησα μια γατούλα να κατέβει από ένα δέντρο που δεν μπορούσε.
-Μπράβο Αννούλα! Εσύ Κωστάκη;
-Εγώ κυρία βοήθησα μια γιαγιά να περάσει στο απέναντι πεζοδρόμιο.
-Μπράβο Κωστάκη! Εσύ Γιωργάκη;
-Εγώ κυρία βοήθησα τον Κωστάκη να περάσει τη γιαγιά στο απέναντι πεζοδρόμιο.
-Μπράβο Γιωργάκη! Εσύ Παναγιώτη;
-Εγώ κυρία βοήθησα τον Κωστάκη και τον Γιωργάκη να περάσουν τη γιαγιά στο απέναντι πεζοδρόμιο.
-Μα καλά βρε παιδιά, τρία άτομα για να περάσουν μια γριούλα στο απέναντι πεζοδρόμιο;
-Αφού δεν ήθελε να περάσει, κυρία!

Πηγή: http://www.paidevo.gr/kids/?p=972 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου